Mesés ékszeres doboz a belváros rejtett kis zugában

Manapság mindenki egyedi akar lenni, főleg mi nők szeretünk különlegesebbnek tűnni a másiktól.

Szeretjük hallani , amikor barátnőink ámulatba ejtve mondják milyen gyönyörű ez az ékszer vagy ruha, amit újonnan szereztünk be. Ilyenkor persze dagad a mellünk a büszkeségtől.

Ezen érzés által vezérelve vásároltam meg életem első egyedi textil fülbevalóját Mácsár Andreától. Egy ismerősöm osztotta meg a tervezőnő oldalát a facebook-on és már első látásra elvarázsoltak a textil ékszerei https://www.facebook.com/macsarandrea?fref=tsMert nagyon színesek voltak és nagyon könnyűnek is tűntek és valljuk meg egy fülbevalónál ez nem elhanyagolható tény. Nyomban utána is néztem jobban a termékeinek a weboldalán és egyik ámulatból estem a másikba, ami pluszba nagyon tetszett, hogy ezek az ékszerek nem tömegszámban készülnek. Tehát nagy valószínűséggel nem fog szembejönni velem az utcán. Csak is fürkésző, kíváncsi tekinteteket fogok magamra vonzani, ha ezeket az ékszereket viselem magamon.

Mácsár3.jpg

 

Meg kell jegyeznem az ára egy kicsit vacillálásra késztetett, de aztán jobban meggondoltam, hogy ezen nincs mit csodálkozni, hiszen egyedi és kézzel készített bizsukról van szó. Ahhoz mérten meg olcsónak is számít. Szóval miután meggyőztem magam, neki is fogtam kiválasztani a nekem legjobban tetszőt. Nem volt könnyű…. Végül hosszas  tanakodás után egy fekete alapon pettyes fülbevalóra esett a választásom (mostanában pötty mániában szenvedek). Nagyon egyszerű módón meg lehetett rendelni és külön jólesett, hogy a boltocska Budapesten található a belvárosban és a postaköltség elkerülése véget, akár személyesen is elmehettem érte. Nem kellett sokat várnom már jött is a visszaigazolás és nem sokkal utána, egy újabb üzenet, hogy a rendelésemet átvehetem az üzletben. Boldogság költözött a lelkembe és már alig vártam, hogy a fülembe akaszthassam a gyönyörűségeket. Andrea nagyon kedves volt, mert nem hétköznapi a kis bolt nyitva tartása, de felajánlotta, hogy alkalmazkodik hozzám és a megbeszélt napon megvár, ha nem érnék oda a nyitvatartási idő alatt. Így esett, hogy egy pénteki napon beestem az üzletbe és amit láttam és tapasztaltam az olyan volt mintha egy mesevilágba csöppentem volna a zord és zajos utcáról bejövet. Mindenhol színes nyakláncok, fülbevalók, gyűrűk.  Az ember lányának minden rosszkedve elszáll, ha itt körülnéz. Mosolygós kedves arccal köszöntött személyesen maga az alkotó, és mivel első vásárló voltam ajándék gyűrűt is kaptam, ami pont a fülbevalómhoz illett. Boldogságom határtalan volt és már előre büszke voltam, hogy mennyi bókot fogok beseperni emiatt. Nem bírtam megállni egyből fülembe tettem és lás csodát tényleg nagyon könnyűek voltak, szinte nem is éreztem, hogy lenne benne valami. Látszott az ékszeren, hogy nagy műgonddal és odafigyeléssel készült.  A fülbevaló hátuljában finoman még is észrevehetően Andrea névjegye látható, ami semmivel nem téveszthető össze. És még amit fontos megemlíteni az akasztó része nikkel mentes, tehát akik érzékenyek a fémre azok is viselhetik.

Mácsár.jpg



Nagyon elégedetten távoztam az üzletből, és szinte biztosra vettem, hogy nem utoljára jártam itt. Azóta már két másik fülbevalóval gyarapodott az ékszeres dobozom és az évégi fogadalmam egyike biztosan az lesz, hogy beszerzek egy nyakláncot is Andreától, mert van egy-két szemrevaló példány, amivel már most kacérkodom. 

Mácsár2.jpg