Te is jó Nő vagy

Szeptember utolsó hétvégéjén fantasztikus embereket ismertem meg egy szuper program keretében. Az egyik kedvenc írom, akit a tévé képernyőjéről is jól ismerhetünk, nevezetesen Palotás Petra,  fejébe vette, hogy megmutatja nekünk Nőknek, hogy mindenkibe ott lakozik az igazi bomba nő, kortól, testalkattól függetlenül. Elindított már pár évvel ezelőtt egy programot, amiben átlagos hölgyeket szépítenek meg, sminkes, stylist segítségével, és ezt egy profi fotós meg is örökíti az utókornak. Ezt indította most újra, az én nagy örömömre! Amikor olvastam erről az írónő facebook oldalán, rögtön felvettem vele a kapcsolatot, hogy megtudjam a részleteket. Petra nagyon készségesen segített minden aggályomba, és annyira vártam már a vasárnapot, hogy azt se bántam, hogy viszonylag korán 8.15-re kellett megérkeznem a 11kerületi új építésű lakóparkhoz, ami gyönyörű zöldövezeti környezetben fekszik. Így ősszel, a természet sokszínűsége remek hátteréül szolgált a képeknek. Ezen a napon még a szerencse is mellénk szegődött, már ami az időjárást illeti, mert verő fényes napsütés volt, bár egy kicsit hűvös, de ez most nem igazán zavart még akkor sem , ha tudtam, hogy kültéri fotózás lesz. Végtére is a hivatásos modelleknek is meg kell néha szenvedni az időjárás viszontagságaival.

Aznap 10 hölgyet vállaltak, hogy megszépítenek Petráék csapata. Kovács Adrienn stylist már a helyszínen volt egy tucat ruhával, amik csak arra várták, hogy felpróbáljam őket. Csupa-csupa divatos öltözet ezernyi kiegészítővel. Első blikkre ki kellett választanom, hogy melyik tetszik, és majd utána Adrienn eldöntötte szakmai szemmel, hogy az tényleg nekem való-e. 4 szettet válogatunk össze különböző stílusban, Petra tanácsára bevállalós lettem, és olyan ruhadarabokat is bele vettünk, amik egyébként nem az én stílusom. Végtére is miért is ne, ez az egész arról is szól, hogy új dolgokat is kipróbáljak. Közben befutott a sminkes, aki egyébként kozmetikus is Magyar Zsuzsanna (röpke ismeretségünkben szert tettem egy kozmetikusra is). Aki a ruhához harmonizáló sminket varázsolt az arcomra. Mielőtt neki kezdett  a make-up-hoz alaposan kifaggatott milyen ruhák is lesznek rajtam, hogy minden tökéletesen egyezzen. Itt minden időben történt, mint a mesékben, alig lett kész a sminkem meg is érkezett a fotográfus Török Mona (PrOfoto), aki már a megjelenésével vidámságot hozott, mert első ránézésre is ragyogott belőle az optimizmus. Pedig előző nap esküvőt fotózót, ami nem lehet könnyű munka. De látszott rajta, hogy imádja, amit csinál, és a lendülete, kreativitása, amivel inspirált fotózás alatt egy percre sem csüggedt. Külön jó volt, hogy ő is nő, mert így tudtam nem fogom feszélyezve érezni magam a kamerája előtt. Bár a fotós csapat szerves tagja volt egy férfiember is, de ő jelenléte se zavart, mert annyira kellemes volt a hangulat. 10 retusált kép lesz a végeredmény DVD-re írva, de ehhez persze több kattintás szükségeltetik, hogy meglegyen a 10 tökéletes. Mindegyik szettemben jó néhány kép készült, és ahogy láttam a kamera képernyőin az elkészült nyers képeket, már azok is nagyon tetszettek. Szóval ennyit jelent, ha profik kezébe kerül az ember, egy szép smink egy előnyeidet hangsúlyozó ruha már csodás átváltoztatásra képes.

Egyszóval nagyon is jól éreztem magam a bőrömben. Az elkészült képek közül Petra és Mona fogja kiválasztani a legjobb 10 fotót, azt gondolom erre ők a legalkalmasabbak, tapasztalataik alapján. Petra szuper háziasszonynak bizonyult, sőt az egyik saját szőrös farmerkabátját is kölcsön adta sokunknak egy kép erejéig, mert mindenkinek nagyon tetszett.

Meg kell említenem, hogy Petra ismertsége ellenére is nagyon közvetlen és kedves volt velünk, jó volt látni, hogy nem csak a képernyőnek szólt bájos személyisége, hanem valóságban is pont ugyan olyan.

Aki korán kel aranyat lel, mondja a közmondás, és mivel én elég korán kezdtem viszonylag korán is végeztem. De ehhez az kellett, hogy minden olajozottan működjön, és mivel így volt megszervezve, ebédre készen is lettem. Feltöltődve pozitív energiákkal, ragyogó formában éreztem magam. Felért egy wellness hétvégével is, én ezt akár receptre íratnám önbizalom hiányos nőknek, mert egy darabig biztosan elhiszem, hogy belőlem is lehetne címlap sztár. És mire elmúlik ez a hatás, addigra pont megérkeznek a képek, és újra élhetem az egészet, akár többször is egy héten. Mert, ha bárkinek megmutatom a fotókat a reakció biztosan a következő lesz: Te milyen szép vagy! Nos és lássuk be hölgyeim, ennél nagyobb bók nem is kell nekünk, máris ragyogóbb lesz a napunk. Ezért érdemes erre benevezni, mert hosszútávú hatása van, és egy életre bebizonyítja nekünk, hogy mi is jó nők vagyunk!

 Biztosan tudom, hogy Petra kis csapat újra megszervezi nekünk ezt a remek programot, úgyhogy akinek még nem volt ilyen kényeztetésben része annak szívből ajánlom, nem fogtok csalódni! Mindenkinek jár, hogy egyszer az életben úgy nézzen ki, mint a sztárok a magazinok címlapján. Vagy akár olyan szuper képek készüljenek mint Palotás Petráról!

190427_518835771508910_489061623_n.jpg1003165_556069504452203_1541989467_n.jpg