Remek ötlet csajos napokra


10891630_804158619648425_9089872661856645872_n.pngA smink arra való, hogy kiemelje, ami szép az arcon, de ha nem szakszerűen készítjük el, akkor sajnos ellenkező hatást érhetünk el vele. Így voltam ezzel én is, amíg részt nem vettem egy személyre szabott smink tanácsadáson Szabó Ágnes profi sminkesnél. Az  első félórában kiderült, hogy a leglényegesebb dolgot rosszul csinálom, miután megkért sminkeljem ki magam, ahogy szoktam. Ugyanis alapvetően kicsi a szemem, nekem ezt kéne kiemelni, megnyitni a tekintetem, erre fel én a saját készítésű sminkemmel pont, hogy összehúztam az amúgy is apró szemeimet. Szintén kiderült már a legelején, hogy egy ugyancsak lényeges dolgot kihagyok, a szemöldök formázását, pedig ez adja az arcunk keretét. Nagyon-nagyon lényeges! Az már csak hab volt a tortán, hogy a pirosítót is rossz helyre tettem eddig, mert az arccsontra helyeztem, holott pont alá kell. Kész szerencse, hogy azért volt, amit jól csináltam, az alapozásom egész oké volt, én nem követtem el azt a hibát, amit olyan sokan, hogy a nyakukra nem tesznek, és így élesen elhatárolódik, ezért nagyon maszkos hatást kelt. Szerencsére ajkammal nem volt sok gond, mert formás és a teltsége is elég jó. Nem tagadom hízott a májam Ági megállapításától, mert az ilyet jó hallani egy vérbeli szépségszakértőtől. És Ági nem fukarkodik az önbizalom nővelő megállapításoktól, de nem esik át a ló túloldalára sem, mert azt is megmondja  ami nem jó, de rögtön hozzá is teszi, miként lehet ezen változtatni.

Miután elmondta mit kellene másképpen csinálnom, Ági az arcom egyik oldalán meg is mutatta lépésről-lépésre, mit hogyan tegyek fel, a másik oldalamon magamnak próbáltam ugyan azt. Be kell ismernem ez egyáltalán nem könnyű! Még az ecsetek helyes fogásával is problémám adódott. A szemem satírozásáról ne is beszéljek...nekem ez a gyenge ponton úgy tűnt. Ági kedvesen megnyugtatott, hogy ne aggódjak mind ez gyakorlás kérdése. Számomra most már világossá vált, hogy nem elég csak úgy sebtében felkennem a festéket és már is kész, annak meg van a módja, a fordított cseppforma, a szélek elsatírozása satöbbi. Ez mind segít abban, hogy megnyissuk a tekintetünket, és máris sugárzóbbá válik az arcunk. Nem egyszerű dolog ez, de kellő gyakorlással és profi segítséggel elsajátítható, csak aztán tudjuk kezelni a következményeit, mert garantáltan sokkal több tekintet fog rád szegeződni az utcán, mint amennyi a tökéletes sminked előtt! Ezt bizonyítani tudom! 

11070661_857866707610949_4247345354707019276_n.jpg

 

Ági amellett, hogy megtanított a helyes technikára abban is segített, hogy a meglévő sminkes eszközeim közül, mi az, ami használható, és mi az, ami felesleges. Mert ugyebár a szak avatatlan leányzó sok butaságot megvesz a szépülés reményében. Legalább negyed részét leselejteztük a felszerelésemnek. Megbeszéltük mi az, ami feltétlenül szükséges, mindezeket hol tudom beszerezni, és ha kell a sminkesem olcsóbban is tud nekem hozni, mint ha üzletben megvenném. Naná, hogy igénybe veszem ezt a lehetőséget is! Én mondom, egy saját profi szakember aranyat ér! 

Ez alatt a 3 órás személyes tanácsadáson nem csak egy sminket tanultam meg, hanem, hogy hogyan varázsoljak nappali make-up-ból alkalmit. És mindezeket még egyszer kiviteleztük egy kis változtatással, az újonnan szerzet tudás mélyítése érdekében. Ha ez még nem lenne elég, van lehetőség egy 1,5 órás konzultációra a későbbiekben, hogy visszamenjek Ágihoz és leellenőrizze, mit sikerült elsajátítanom, és az esetleges hibákat még korrigáljuk. 

Már nagyon várom a pár hét múlva esedékes plusz órát, mert nagyon kellemes és hasznos program. Amellett hogy technikailag fejlődik a sminktudásom, egy önbizalom bomba is, mert Áginak a varázslatos pozitív személyisége magával ragadja az embert. Egy személyes smink tanácsadás felér egy testi-lelki feltöltődéssel Szabó Ági professzionális smink mesternél! 

1501169_804079842989636_2051497298737797067_o.jpg

 

Ha kipróbálnád Szabó Ágnes profi sminkest az alábbiakban megtalálod elérhetőségeit:

www.profismikes.hu

Facebook: Szabó Ágnes profi sminkes