Táska mustra 2017-18 Ősz-tél szezonra

fall_winter_2016_2017_handbag_trends_printed_embellished_bags.jpgSzemély szerint táska mániás vagyok, de hát valamiféle mánia mindenkinek lehet a privilégiuma. Valaki a cipők rabja, valaki a táskáké. Míg én simán elhordok 1 vagy 2 cipőt egy szezonban, addig táskából akár 3-4 darabot is szívesen váltogatok. Természetesen szívem szerint ez több is lehetne, mert mindig találok egy újabb izgalmas tervezésű táskát, viszont van egy határ, amit nem léphetek túl.

latest-handbag-trends-for-fall-2017-winter-latest-bags-dolce-gabbana.jpg

index_3.jpg

Van, hogy naponta más táskát hordok, mikor mi megy az aktuális öltözetemhez és nem vagyok lusta átpakolni, oké, ennek van egy hátulütője, hogy megesik, valami kimarad a felszerelésből, mert a tegnapi szütyőben maradt, de már olyan rutint szereztem ebben, hogy tényleg ritka.

fall_winter_2016_2017_handbag_trends_animal_reptile_skin_bags.jpg

Szóval táska „hősszerelmesként” ideje volt utána járnom, mit hoz az új évszak, és hát szemtelenül sokféle táska vár gazdára. Ami viszont egyöntetűen elmondható az idei trendre, hogy a kis méretű táskák lesznek a hódítok. Szabályos geometriai formák, sokféle textúrával, akár bőr, kötőt, állatminta, népi hímzés, gyakorlatilag ugyan az az irányzat, mint a ruháknál. Nyilván, hogy lehessen mihez felvenni, a tervezők is az összhangra gondolnak.

Én szeretem, ha egy táska nem zsák, van tartása és szilárd a formája, mert abban lehet rendezkedni, és könnyen megtalálok benne mindent, egy nagy méretű laza táskában minden elveszik, és sosem az akad a kezünk közé, ami kell.

A kézi táskák továbbra is hódítanak, és a válltáska, na és újra hódít az övtáska, bár ez engem hidegen hagy.

Az idei kedvenc az a Dolce&Gabanna táska kollekciója, ami már-már művészi alkotásnak is megteszi. Művi pontossággal megfestett virágok, minták, aprólékosan megálmodott festmények. Káprázatos műalkotás!

dolce-gabbana-escape-anna-embellished-printed-brocade-shoulder-bag.jpg17029501c09534c7f252ca65ed805059--it-bag-dolce-gabanna.jpg

A kissé mogorva stílust képviselő Alexander Mcqueen táskái is nagyon izgalmasra sikerültek, Izland inspirálta, a hideg fjordok, a viking stílus, ami erőt és tartást sugall, kemény kidolgozott bőr, népies díszek, erős formák, szilárd lelkületű hölgyeknek.

fringe-bag-trendy-handbags-for-2017-latest-alexander-mcqueen.jpg

fc699f65a187dbb42e7529b100375600.jpg

Ámbár a fent felsorolt tervezők táskáiról én is csak ábrándozok, de mint mindent lemásolnak a fastfashion tervezők és a kínaiak, ezért ha nem is eredetiben, de biztos lesz egy népi motívumos és egy szegecselt táskám idén ősszel!