Mesébe illő mennyasszonyi ruhák Oscar de la Renta módón prezentálva

Ha 2014-ben kellene oltár elé állnom választottammal, és  Oscar de la Renta 2014-es esküvői ruha kollekciójából választhatnék (megjegyzem, nem sírnék miatta), nagy bajban lennék, mert minden darabja egy csoda. Oscar de la Renta egy dominikai születésű amerikai divattervező, ha máshonnan nem is, de a Szex és New York teljes estés mozijából biztosan ismerjük, amikor Carrie Bradshaw többek között az ő általa tervezet ruhában pózol a Vogue magazinnak.

A 2014-es év a csipkékről, és a fátylakról szól majd. Megvallom, ezért repdes a szívem, mert egy romantikus lélek révén, számomra mindig is az esküvő része volt az a pillanat, amikor a vőlegény felhajtja fátylat, hogy megcsókolja aráját. Az utóbbi időben úgy vettem észre, hogy a hosszú fátylak a háttérbe szorultak, de hála az égnek jövőre újra visszatérnek, és remélem, sokáig maradnak is.

A jövő évadot a klasszikus vonalak, és a fehér színek fogják uralni, legalább is Oscar de la Renta így álmodta meg nekünk. Elvétve látni a kollekciójában a régóta oly divatos ekrü színt, vagy egyéb más szín csodát. Bár volt egy, ami megdobogtatta a szívem, és igen csak nem a megszokott színvilágban pompázott: babarózsaszín  tüll, és selyemruha a kézi hímzésű csipkével, olyan mintha egy meséből lépett volna a valóságba, a legszebb tündérkirálylány. A kézi hímzésű csipke uralja az egész kollekciót, a fazonok klasszikusak, van köztük testre simuló, sellő alakot formázó, és a bő abroncsos. Én a magam részről csak hercegnős ruhának hívom. Tetszett, hogy mindegyik ruha diszkrét, még is magára vonja az ember figyelmét, és sugárzik belőlük a nőiesség. A tervező némely darabnál egy csipetnyi pikantériát lopott az alkotásaiba, amik a ruha hát részét illetik. Szerény véleményem szerint a szabadon hagyott hát, irtó szexi tud lenni. De figyelem, nem könnyű viselni az ilyen ruhákat, ehhez szigorúan merev és feszes tartás kell, na és, hogy vállaljuk a melltartó nélküli létet. Szóval szép-szép, de azért meggondolandó a viselése.

Eltekintve az egy-két érdekes hátú kelmétől, többnyire a szoknya rész a dominánsabb. Egyszerű natúr felsőrészek, nagy részben pánt nélküli szolid dekoltázzsal. Az egyik kedvencem az összehúzott selyem redővel beborított alsó rész. Ez olyan, mint a habcsók, édes és mámorító.  Kell ennél több?..…Én nem hiszem.

A tervező gondol a következő generáció menyasszonyaira is, mert szép számban jelentek meg kislányok is a kifutón, bájos kis fehér csipke ruhában, virágos, pillangós fejdíszekkel. Elnézve a divatbemutatóról készített kisfilmet, nekik volt a legnagyobb sikerük. Amit nem is csodálok.

https://www.youtube.com/watch?v=E3YCkMHXlGM

Voltam olyan bátor, és utána jártam, hogy mibe kerülne az nekem, ha tényleg egy ilyen luxus brand által kreált ruhában szeretném kimondani az” igent”. Jól sejtettem…1millió Ft körül mozognak az árak. Tehát jó mélyen a zsebbe kell nyúlni, bár biztos vagyok benne, hogy minőségi, kézzel-varrott öltözetet kapunk, aprólékosan nagy műgonddal elkészítve. Akár egy műremek!

Ugyan nem készülök még férjhez menni, és van még időm spórolni a ruhámra, de nem árt, ha minimum egy monacói herceghez  megyek férjhez, ha Oscar de la Rentában szeretnék házasságot kötni. Ámbátor az előbb említett hercegről Andrea Casiraghi-ról már lekéstem, a napokban olvastam, hogy elkelt, és elvette augusztus 31-én szerelmét, egy kolumbiai milliárdos csemetét.