Kincsvadászat felsőfokon

Egy ismerősöm, mondja mindig, ha megdicsérem milyen szép a gyűrűje vagy karkötője: hogy legalább valami szép is legyen rajtam. Ezen mindig mosolygok, de annyiszor hallottam már, hogyha elmegyek  otthonról valahová, mindig teszek fel valami szép kiegészítőt, mert eszembe jut a fent említett kis idézet.

Az öltözködésünk szerves része ma már az ékszer, és nem csak különleges alkalmakra, hanem a hétköznapokra is. Estére csillogósabbat, nappalra kevésbé csillogót, ami passzol az aktuális ruházatunkhoz. Bevallom nektek, én megfigyeltem magamon, ha nem veszek fel semmi kiegészítőt rosszabbul érzem magam, mint ha lenne rajtam akár csak egy apró kitűző. A gyűrűim nélkül fél embernek érzem magam, és olyan snassznak. Hiányérzetem van, és az arcomat is szebbnek látom, ha fülbevalót akasztok a fülembe. Ha az ember lánya felvesz egy kis fekete egyszerű szabású ruhát, vagy egy farmert egy szürke trikóval, és feldobja egy különleges, színes nyaklánccal, már magára tudja vonzani a tekinteteket. Igenis az ékszer öltöztet! Sőt az én hangulatom egyszerűen jobb lesz, ha valami csilivilit vagy színes apróságot viselek. Öröm ránézni a karomra, amikor felveszek egy csillogó gyöngyökből készített karkötő. És azáltal, hogy tetszem magamnak, önbizalmat ad, és hölgyeim, nincs vonzóbb, mint egy önbizalommal teli nő a férfiak számára. De itt hívnám fel a figyelmeteket az egyik legtöbbet elkövetett stílus hibára, szigorúan tilos 7 ékszernél többet viselni egyszerre (fülbevalók már kettőnek számítanak), ne akarjunk úgy kinézni, mint egy karácsonyfa! Az ékszer tipikusan az, amiből a kevesebb néha több. Tudom néha nehéz eldönteni a sok szép ékszerünk közül, hogy mit akasszunk magunkra, de muszáj megálljt parancsolni. Vannak olyan gyönyörűen megalkotott karperecek, amihez még egy nyaklánc is sok. Ha van egy hangsúlyos ékszer rajtunk, akkor már nem kell más.

A pasik mindig ki vannak akadva, hogy mit tudunk órák hosszat eltölteni egy bizsus boltba, vagy, hogy tudunk ennyire izgalomba jönni egy igazgyöngy karkötőért, és azt pláne nem értik, hogy miért kell megvenni a kétszázhuszadik fülbevalót. De ez legyen az ő bajuk, a lényeg az, hogy nem árt, ha tudják és persze mi is tudjuk, hol lehet beszerezni jó áron szívünk tárgyait. Igen-igen az is kardinális kérdés, hogy mennyire kell kinyitni a pénztárcánkat egy becses darabért. Mindenhol vannak bizsukat áruló üzletek, és nagyon jókra lehet szert tenni szinte ingyen, de hát azért csak megdobban a szívünk egy swarovski üzlet előtt vagy egy igazgyöngy karlánc láttán a kirakatban. Bizony mindig is vágytam egy igazán értékes darabra, amit csak is a különleges alkalmakra tartogatnék, de hát sajnos eredeti árán nem engedhetem meg magamnak. Ráadásul még a „lovag” sem jött el, aki ezt megvenné nekem, így magamnak kell kitalálnom valamit. Sokat hallottam már, hogy az interneten online boltokban egy csomó mindent meglehet vásárolni jobb áron, csak az volt vele a bajom, hogy mind külföldi, így a postaköltséggel majdnem ott lennék, mint ha eredeti áron az üzletbe megvenném. Míg nem az egyik ismerősöm felvilágosított, hogy van ilyen magyar oldal is, és ott  ugyan így mennek a dolgok, sőt ha akarod, úgy beszéled meg, hogy elmész érte, és nincs posta költség. Fel is csillant a szemem, egy magyar virtuális piactér, ez tök jó. Több se kellett, elkértem a webcímet és már az oldalon is voltam. Meglepődtem, hogy mennyi minden van ott, és tényleg megtalálható az is amire vágynék. Igaz gyöngyös ékszerek, elérhető árakon  http://ekszer-ora.teszvesz.hu/index_c363.html?q=gy%F6ngy . Arany-ezüst gyűrűk, láncok, karkötők töménytelen mennyiségben  http://ekszer-ora.teszvesz.hu/arany_ekszer/index_c1828.html .

És ha valami igazán egyedire vágynék, találhatok kézműves ékszereket is http://ekszer-ora.teszvesz.hu/kezmuves_iparmuvesz_ekszerek/index_c10237.html .

 Ezek a linkek csak ízelítők a repertoárból, órák hosszat el lehet böngészni a TeszVesz-en, ha egy kis időt szánunk rá, biztosan találunk valami igazán nekünk valót. Otthonról, kényelmesen kedvünkre licitálhatunk álmaink ékszerére, de akár el is adhatjuk, amit meguntunk. Kell ennél több!? Kétlem, ennél jobb megoldást keresve se találnánk. Ha kedved kaptatok kincsek felfedezésére, akkor jó keresgélést kívánok, mindenesetre magamnak meghoztam a kedvet, úgy hogy nem is húznám tovább az időt, kincsvadászat indul!

 Ez a bejegyzés a TeszVesz blogger versenyén indul: www.teszvesz.hu/bloggerverseny

 

Címkék: stílus, divat, ékszer