A ruha, amitől erősek, vagányak és vonzóak leszünk!

tumblr_m1t54llm0v1qlbtlo.jpg

Itt van az Ősz, itt van újra, így elengedhetetlen feltétele lesz ruhatárunknak a kiskabát. A kabát, ami gyakorlatilag az egyik legalapabb rongyunk, mivel ez teszi rá a koronát az outfitünkre. Ez az, amit észrevesz rajtunk, aki ránk pillant legelőször, amit mindig felveszünk, és nem mellesleg melegít is.

m_mango-motoros-bordzseki.jpg

Tehát célszerű olyat választani, ami praktikus és divatos, és sok mindenhez passzol. Részemről szeretem az időtálló dolgokat, ezért mindenképpen egy klasszikus darabban gondolkodom, ha őszre kabátot keresek. A klasszikus kabátról eszembe jut a ballon kabát és a bőr. E kettő egyértelműen időtálló és mindig divatban marad.

10410677_907706022586878_6802217569240696783_n.jpg

 

Én hiszek a ruhák erejében, azon kívül, hogy öltöztet, annak láttathatód magad, akinek lenni szeretnél. Van, hogy nagyon nyamvadtul érzem magam, és ha felöltöm magamra az egyik kedvenc öltözetemet az egész hangulatom, és ezáltal a kisugárzásom is más lesz. Erőt kapok, magabiztosabb leszek, ha a tükörbe nézek. Számomra ilyen a bőrkabát, de nem akár melyik! A kultikussá vált motoros bőrkabát. Hiszen, a motor szóra mindenki erőre, vagányságra és szabadságra asszociál, tehát már kölcsönöz egy életérzést a viselőjének. És az idők kezdete óta mindig jelen van aktuális trendekben, sosem megy ki a divatból. Részemről mindenképpen egy motoros bőrdzsekire esett a választásom, amikor kabátot kerestem. Önkénytelenül próbáltam fel az üzletben, és ahogy magamra öltöttem, halál komolyan éreztem az erőt, a szabadságot és sokkal jobban éreztem magam. Abban a pillanatban tudtam, hogy e nélkül én nem mehetek haza. Azóta is imádom, és mivel jól érzem magam benne, ezért nagyon sokan megdicsérnek milyen jól is áll nekem. Ehhez meg nincs mit hozzáfűzni, akkor hordani kell és kész!

leather.jpg

 

Persze felszisszenhet az olvasó, hogy egy valódi motoros bőrkabát vagyonokba kerülhet és oké, hogy évtizedekig használhatja az ember lánya, de akkor sincs ötvenezer forint egy kabátra. Én ezt teljesen megértem, de az a jó hírem, hogy mamár a H&M, Bershka, C&A, Promod, &Stardivarius, Reserved mind-mind lehetővé teszi, hogy ha nem is bőrt, de bőrhatású, eredeti dizájnú motoros kabáthoz jussunk hozzá, megfizethető áron. Jó, lehet nem lesz évtizedekig hűséges társad, de mivel nem állandóan hordja az ember az évszakváltozások miatt, ezért nem tudod olyan hamar ronggyá hordani. De azért ilyen esetben is érdemes jól átvizsgálni a kiskabátot, nincs-e rajta hiba, mennyire vastag az anyaga, és a többi. Az én kis varázs kabátom most kezdi második őszét, és semmi baja, pont olyan csodás, mint újkorába.

leathersotet.jpg

leather_2.jpg

  Ha körbenézünk a nagy világ divat trendjein, láthatjuk, hogy idén is reneszánszát éli a bőrkabát, hiszen, ha körülnézünk hírességeink között vagy csak fellapozunk egy divatmagazint, biztosan belefutunk egy ilyen ruhadarabba.

Ez nem lehet véletlen, valóban működhet valamiféle mágia, az ikonikussá vált kabát mögött.