Szeretlek, éppen ezért elengedlek!

Igaz szeretet jelei.

 

11350602_840174209407562_6200094150943510915_n.jpg

Szeretlek tiszta szívemből, hogy ezt honnan tudom?! Van milliónyi hibád, rengeteg dolog, ami nem tetszik és másoknál el nem bírnám viselni, de mégis melegség önti el a szívem, ha rád gondolok. Tudod, ha megtudnám nevezni miért szeretlek, ha ki tudok emelni egy- két dolgot, akkor csak a tulajdonságot szeretem nem téged. És egy tulajdonság veszélye, főleg ha külső, hogy elmúlik! Ha a szép dús fekete hajad miatt szeretnélek, akkor mire megöregednénk, már nem lenne miért szeresselek, mert idővel, ritka és összes lenne a fejed búbja. Sokan összekeverik, ha valaki tetszik nekik az már szerelem, főleg fiatalkorban, ehhez idő kell, hogy a különbséget felismerje az ember. Szóval, ha nem tudod miért szeretsz valakit, az már egy jel, hogy lehet tényleg szerelmes vagy. A másik nagyon fontos dolog a szerelem felismerésében az, hogy a másik boldogsága fontosabb. Nagyon kevés ember szeret önzetlenül, mert ez a világ legnehezebb dolga. Lemondani valakiről, lemondani saját boldogságunkról a másik miatt, mert tudjuk, számára nem mi vagyunk az igaz szerelem. Nem tudjuk megadni neki amire szüksége van, hiába szeretjük, és megtennénk érte bármit. Neki ez nem kell, nos ha ezt felismertük és el tudjuk fogadni nagy kínok árán is, mert nekünk az a fontos, hogy ő boldog legyen, akkor tényleg tiszta szívből szeretjük.
Te egyszer azt mondtad nekem, hogy nem velem képzeled a jövődet, és nem tudsz úgy érezni irántam ahogy én érzek veled kapcsolatban. Arra kértél, hogy értselek meg, hogy ne magamban keressem a hibát, csak egyszerűen nem passzolunk, és hogy úgy sem tudjuk megadni egymásnak, amire vágyunk. Ez akkor nekem nagyon rosszul esett, hirtelen dühöt éreztem, olyan volt, mint ha egy kést döftek volna a szívembe. Leírhatatlanul fájt, majd eltelt 1-2 nap és a düh mintha elszállt volna, újból hiányoztál és már nem tudtam haragudni. Mert szeretlek és ez mindig is így lesz, és akarom, hogy boldog legyél, és ha te nélkülem leszel az, akkor én ezt elfogadom. Persze lesznek napok, amikor nagyon rossz lesz a hiányod, de tudom idővel enyhülni fog. És remélem, hogy ha majd hallok felőled, akkor boldog leszel azzal a nővel, akire mindig is vágytál!!