Arany-ezüst ékszerek titkos lelőhelye

12516346_997214470326570_1883996201_n.jpg

Mai világunkban, nem azzal van a baj, hogy nincs ehetőség a választásra, inkább pont ellenkezőleg már a túl nagy választék okoz problémát. Minap szembesültem ezzel a ténnyel, amikor is ékszert szerettem volna vásárolni. A kínálat hatalmas, nem csak virtuálisan, hanem ezernyi ékszer üzlet van kis hazánkban, sőt lakó környezetünkben. Én úgy vagyok vele, hogy egy komolyabb befektetésnél, mint például egy ékszer vásárlásánál szeretem közelebbről megvizsgálni a vágyott darabot, felpróbálni, megtapintani, ezért nem igazán preferálom az online vásárlást. Persze a mai fotó technikának köszönhetően nagyon élethű, éles képek készülnek az ékszerekről, de én jobban szeretem élőben látni. Egy bizsunál ez azért más, de ha már aranyról, drágakövekről beszélünk, én amondó vagyok meg kell nézni a valóságban.

12596628_997214440326573_1974403644_o.jpg

 

Na de az embernek nincs annyi ideje, hogy végig járja az összes ékszerboltot a környékén, viszont nagyon nem mindegy hova térünk be. Ékszer esetében nagyon fontos, hogy szakszerű segítséget kapjunk az üzletben, mert ez nagyon sokat segíthet a választásban. Egy jó szakember nem csak az ékszer karbantartásában, tisztításában tud segíteni, hanem stílusban is támpontot adhat. Tehát fontos a hozzáértés, és  az sem elhanyagolható, hogy türelemmel viseltetnek irányukban, mert olykor nagyon nehéz a választás a sok gyönyörű arany, ezüst ékszer közül. És még nem is beszéltem arról, hogy  mennyi drágakő fajta van, elkél a segítség a hozzá nem értő embernek!

12596155_997214443659906_244343202_n.jpg

 

Szintén fontos az üzlet légköre, a kellemes vizuális látvány, tisztaság, elegancia ez mind hozzá segíthet minket ahhoz, hogy jól érezzük magunkat a vásárlás alatt és elégedetten távozunk az új kincsünkkel.

Néha ott találhatunk rá a legjobb dolgokra ahol nem is keresnénk, én Budapesttől 20 perc távolságra találtam meg a számomra megfelelő „ékszerdobozt”, a fent említett tulajdonságokkal mind rendelkezik, a választék elképesztő, és mivel nem rég nyitotta meg kapuját, idővel még több ékszer közül lehet majd választani. Mondjuk, nekem már a nyitó készlettől is elállt a lélegzetem.  Tetszett, hogy az árak nagyon barátiak, és több árkategória közül lehet választani, kinek mire van lehetősége.

12722467_997214410326576_49821745_o.jpg

 

 

A pult mögött maga az üzlet tulajdonosa áll, aki egy nagyon kedves, barátságos személyiség szaktudással, kifinomult stílusérzékkel. Ez véleményem szerint hozzá járul ahhoz, hogy az ember visszatérő vásárlóvá válhat. Szokták mondani, hogy ha találsz egy jó szabót, ragaszkodj hozzá, szerintem ez egy ékszeresre is igaz, ráadásul szó szerint aranyat érhet.

Ékszer vásárlásra mindig van ok, ajándékozni rengeteg eseményre szoktunk és itt most kifejezetten hölgyekre gondolok, ki nem örülne egy csillogó ékszernek!

 

Ágnesszabó Ékszer

Pomáz, József Attila utca 17.

Csikóvár Üzletház

https://www.facebook.com/%C3%81gneszab%C3%B3-%C3%89-K-S-Z-E-R-239127656425237/?pnref=lhc